25/10/2024
Story ko lang ang na encounter ko nga pasahero:
Ako:sakay ya?
Kuya: Oo gah
Ako:Diin ka ya?
Kuya:Sa ramos
Ako:Diin na ya?di ko bal.an ba itudlo lang ya ah kung diin.
Kuya:Sge2 gah
Ako: (wrong direction)
Kuya: Gah sa pa santa cruz ta
Ako:pasensya ya di ko abi bal.an,magasolina anay ko ya
Kuya:Sge2 ah
Pag abot namon sa gasolinahan
Pumpboy: pila imo sir?
Ako:50 lang ya
Kuya(Pasahero): (nag baba sya) gah pila sukot mo pa ramos?
Ako:maskin pila lang ya ah kung pila pamasahe mo didto
Kuya: 30 lang gah ok lang?
Ako:ok lang ya ah
Kuya:(nag kuot sya sa bulsa kag naghatag 50)
Ako: subra mani ya
Kuya:ok lang gah ah(tapos gin tagaan nya pagid ko 20 para daw may pang gas ko 🥹)
While ga byahe kami gin pamangkot nyako
Kuya: Taga diin ka gah haw?
Ako:Taga lambayong ko ya sa sultan kudarat
Kuya: layo2 ba, gapamasahero ka kung gab.e?
Ako:Oo ya, kay kung aga ga ubra man ko yadi pa.
Kuya:nami mana gah ah kaluy.an kagid sina ah
Ako:gne ya may bata na abi ko .
Kuya: ai tuod. Pila na ka tuig?
Ako: 1month palng bwas ya.
Kuya: Mayo mana gah ah partime2 para may extra. Ako ga ubra man ko pero layo sa alabel pa adlaw2 mn ko ga puli dre.
Ako:Layo2 ya ba.
Tapos ara na kmi sa ila (gah dra lang dapit sa may carwash) ginpahigad ko ang tricycle
Tapos si kuya natingala ko nga waay nya pa ginkuha ang ginbakal nya nag kuot pa sya sa bulsa kag gin tagaan nyako 50.
Ako: 🥹 ya salamat gid, Godbless ka always ya. Tani damo pa pareha sa imo ya. Thank u gid
Kuya: Para mana sa imo gah kay waay ka ga demand kung pila hatag sa imo. Ang iban abi nalagot nku kaina kay di sila magpasakay sakon kay 30 lng daw. Halong ka gah. 🫶🏻❤️
THANK YOU GID YA DI KO MAN BAL AN ANG PANGALAN MO PERO GODBLESS GID PERMI SA IMO YA ❤️